مجله پوست و مو

این وبلاگ نتیجه مطالعات من در مورد مطالب پزشکی پوست و مو است

مجله پوست و مو

این وبلاگ نتیجه مطالعات من در مورد مطالب پزشکی پوست و مو است

خونریزی بعد از کاشت مو

خونریزی بعد از کاشت مو در عمل یک اتفاق طبیعی است که با فشار دادن جای خونریزی معمولا بند می آید، البته در برخی موارد نادر، پزشک مجبور می شود جای زخم را بخیه کند تا خونریزی متوقف شود.

همانطور که میدانید برای انجام کاشت مو از روش های مختلف جراحی استفاده میشود به همین دلیل ممکن است افرادی که از روش هایکاشت مو استفاده میکنند در برخی موارد عوارض خاصی را تجربه کنند. خونریزی هم از مشکلاتی است که امکان دارد برخی از افراد دچار آن شوند به همین دلیل بهتر است قبل از اینکه از روش های کاشت مو استفاده کنند با آن آشنایی پیدا کنند.

به طور کلی باید توجه داشته باشید که خونریزی خفیف نیاز به درمان نخواهد داشت و معمولا به صورت خود به خود برطرف خواهد شد به همین دلیل برای درمان خونریزی بعد کاشت مو نباید حساسیت زیادی به خرج داد. به این نکته توجه داشته باشید که روش های جدید کاشت مو باعث شده اند تا احتمال این مشکل به حداقل ممکن برسد به همین دلیل نباید نگران این موضوع باشید.

درمان خونریزی بعد کاشت مو

امروزه روش های جدیدی برای کاشت مو به وجود آمده است که باعث شده افرادی که از روش های کاشت مو استفاده کنند در اکثر موارد دچار عارضه نشوند اما بازهم افراد زیادی وجود دارند که به علت تصوراتی که از عوارض این روش ها دارند تصمیم میگیرند از روش های دیگر برای رفع ریزش موی خود استفاده کنند که همین باعث میشود در بسیاری از مواقع به نتایج دلخواه دست نیابند به همین دلیل در این مطلب تصمیم گرفته ایم به درمان خونریزی بعد کاشت مو بپردازیم چون خونریزی یکی از عوارض کاشت موی طبیعی است.

علت خونریزی در کاشت مو چیست؟

باید بدانید که انجام هر عملی یک سری فرآیند دشواری را به همراه دارد امکان ندارد جایی از بدنتان را با چاقو ببرید و آن ناحیه شروع به خونریزی نکند. از همین رو باید بدانید که کاشت مو از این قضیه مستثنی نبوده و خونریزی کاشت مو یکی از عادی ترین اتفاقاتی است که در حین انجام این عمل رخ می دهد.


منبع: مجله پزشکی پوست و مو 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.